Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

" Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ" ( λίγο πειραγμένο) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ 2011


Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ…ΚΡΙΣΗ!!! 
της Ελένης Κατιγιαννη
Η μουσική επένδυση είναι σε αρχείο ήχου Windows Media ( wma) και δεν κατάφερα να τη προσθέσω Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώωωω

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ 2011

ΡΟΛΟΙ  (23)
ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ 1
ΑΦΗΓΗΤΗΣ  2
ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΙΝΑ
ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΝΕΟ ΕΤΟΣ
ΞΩΤΙΚΟ 1
ΞΩΤΙΚΟ 2
ΝΕΡΑΙΔΑ 1
ΝΕΡΑΙΔΑ 2
ΞΩΤΙΚΟ  3
ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΕΡΑΙΔΩΝ
ΞΩΤΙΚΟ 4
ΠΑΙΔΑΚΙ 1
ΠΑΙΔΑΚΙ 2
ΠΑΙΔΑΚΙ 3
ΠΑΙΔΑΚΙ 4
ΞΩΤΙΚΟ 5
ΝΥΧΤΑ
ΑΣΤΕΡΑΚΙ 1
ΑΣΤΕΡΑΚΙ 2
ΑΣΤΕΡΑΚΙ 3
ΑΣΤΕΡΑΚΙ 4

(Στο σκηνικό υπάρχει το γραφείο του Άι Βασίλη ,
φορτωμένο με πολλά γράμματα)

Μουσικη Νο 1
(Μπαίνουν οι αφηγητές, χορευτικό, ένας ένας και μετά ζευγάρι )

ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ 1
ΣΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΤΗ ΧΩΡΑ
ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ
ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!

Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ
ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΚΗ
ΜΕΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΕΝΟΣ
ΨΑΧΝΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΝΑ ΒΡΕΙ
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΕΨΕΙ
ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.

ΚΙ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ
ΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ
ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ:
ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ
Τ’ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΝΕ.
Α! ΜΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΩΤΙΚΑ!

Μουσική Νο 2
(Μπαίνουν ένα ένα τα ξωτικά κάνουν ζαβολιές , φιγούρες και ακροβατικά . Όλα  κάνουν χορευτικό και μετά συνειδητοποιούν ότι η αγιοβασιλίνα είναι έξω τρέχουν έξω από τη σκηνή και την φέρνουν  τραβώντας την )


ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΙΝΑ
Αχ! Αυτά τα ξωτικάαααα!

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ
ΜΙΚΡΑ ΞΩΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΗΡΘΑΝ ΠΟΛΛΑ
ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΜΑ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ.

ΞΩΤΙΚΑ
ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ!!!  (Χ 3)

Μουσικη Νο 3

( Μπαίνει ο Αϊ Βασίλης σκυφτός , σκυθρωπός , τα χέρια πίσω , κοιτάει σκεφτικός το κοινό , κουνάει λυπημένος το κεφάλι
και κάθεται στο γραφείο του)

ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΑ, ΚΑΛΑ ΞΩΤΙΚΑ
ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ
ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗ ΓΗ
<< ΚΡΙΣΗ >> ΤΗ ΛΕΝΕ << ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ >>.
ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΣ ΤΟ ΚΡΥΒΩ, ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΟΙ
ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ.
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Η ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟΣ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ.

ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΙΝΑ
ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ
ΤΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΞΩΤΙΚΑ
 ΜΑ ΓΕΛΑ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΜΗ ΧΟΛΟΣΚΑΣ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΙΔΕΕΣ ΜΕ ΜΙΑΣ

(Μπαίνει η σύμβουλος με ταγέρ γυαλιά και κλασέρ με στρατιωτικό βηματισμό, Μιλάει σπαστά ελληνικά τονίζοντας το ρ)

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΕ ΘΕΛΩ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΚΙΕΣ
ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΑΛΙΕΣ.
ΝΟ ΜΟΝΕΥ ΝΟ ΜΟΝΕΥ
( Τα ξωτικά θορυβούνται )

Μουσικη Νο 4
( Ίδιες κινήσεις όλοι επί σκηνής)

ΞΩΤΙΚΑ
Α Α Α!!!

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ
ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΠΩΣ ΔΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ
ΘΑ ΔΑΠΑΝΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.
ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΑΚΡΙΒΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. (παύση)
ΚΙ ΕΣΥ ΝΕΕ ΧΡΟΝΕ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ
ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ;

Μουσική Νο 4 (ρεφραίν)

(Μπαίνει  το νέο έτος σκυφτό στεναχωρημένο)

ΝΕΟ ΕΤΟΣ
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΡΝΟΥΜΑΙ
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ
ΝΑ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΜΕ!

Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΗ,
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΛΟΓΙΚΗ
ΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ,
ΤΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ!
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ
ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΟΥΜΕ
ΤΑ ΔΩΡΑ ΑΠ΄ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.


ΞΩΤΙΚΟ 1
ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΕ
ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΤΕ
ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ!
ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΩ ΤΑΠΕΙΝΗ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗ ΛΗΦΘΕΙ
ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΡΟΤΟΥ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΑ
ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΝΕΑ Η ΧΡΟΝΙΑ
ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΤΑ ΚΛΑΔΙΑ.

ΞΩΤΙΚΟ 2
ΑΧ! ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
ΜΕ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΓΙΚΗ
ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ
ΚΙ Η ΝΥΧΤΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ
ΝΑ΄ ΝΑΙ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ.

Μουσική Νο 5

( ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ  - ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ)

ΝΕΡΑΙΔΑ 1
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕ ΘΑΡΡΩ
ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ ΕΔΩ
ΤΡΕΞΑΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!
ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΕΣ
ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ
ΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ!

ΝΕΡΑΙΔΑ 2
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ
ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΟΡΤΗ
ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΚΥΘΡΩΠΟΙ
ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΘΛΙΨΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ;
ΟΥΤΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΒΛΕΠΩ
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΒΑΓΜΕΝΑ,
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΩ;
ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ.

ΞΩΤΙΚΟ  3
ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΥ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ
ΗΡΘΑΤΕ! ΤΙ ΚΑΛΑ;
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!
ΓΙΑ ΔΩΡΑ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ!!!

ΚΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ
ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΕΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ .
ΜΑΣ ΚΟΨΑΝΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
ΚΑΙ ΜΕ 0 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΠΝΙΓΟΥΝ

ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΕΡΑΙΔΩΝ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ
ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ:
ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ
ΚΙ Ο, ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ.

ΞΩΤΙΚΟ 4
ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.
ΚΑΛΗ ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ
ΠΩΣ ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΙΚΕΣ.

 ΞΩΤΙΚΟ 2
Ο ΑΗ- ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
ΤΟΥ ΚΟΠΗΚΕ Η ΑΝΠΝΟΗ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ
ΔΩΡΑ ΔΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΥΛΙΧΤΑ
ΚΙ ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
 ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΑΔΕΙΑΝΑ

ΞΩΤΙΚΟ 3
 ΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΖΗΤΟΥΝ
SPIDERMAN BAGOUGAN  MAKOUIN
BEN TEN  BARBIE KAI DORA
ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΩΡΑ

ΑΡΧΗΓΩΝ ΝΕΡΑΙΔΩΝ
ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΟΛΟΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΑ
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΣΟΦΑ
ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.

ΑΦΗΓΗΤΗΣ  2
Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΗΤΗΣΕ
ΤΟ ΣΑΚΟ ΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΟΥΝ
ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ.
ΔΙΑΒAΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΛΛΑΞΕ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΡΑΙΔΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ
ΣΑΝ ΝΑ΄ ΤΑΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ.

Μουσική Νο 6
(Είσοδος παιδιών χορευτικό)

ΠΑΙΔΑΚΙ 1
( με κοτσιδάκια και πιτζάμες )

ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ ΣΑΓΑΠΩ
ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΓΩ ΜΙΚΡΟ
ΚΙ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΖΗΤΩ
ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ
ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΑΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ
ΓΙΑ ΔΩΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ

ΠΑΙΔΑΚΙ 2
( Μαγκάκι ροκ , ψηλά ο γιακάς και κοκοράκι)

ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΑΓΧΩΣΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΠΙΕΣΩ
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΘΕΛΩ ΕΓΩ
ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ
ΝΑΙ ΕΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΕΡΣΙ
 ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ
 ΚΑΣΤΡΑ ΖΗΤΟΥΣΑ ΚΙ ΑΛΟΓΑ
ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΑ .

 ΠΑΙΔΑΚΙ 3
( φύτουλας , χωρίστρα στη μέση , παπιγιόν και τιράντες)

ΑΔΕΙΑΣΑΝ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ
 ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ
 ΜΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΙΚΟΣ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ
 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΔΙΑΡΚΩΣ


ΠΑΙΔΑΚΙ 4
Fashion victim)

ΜΟΝΟ ΑΝ ΥΠΟΨΙΑΣΤΩ
ΟΤΙ ΔΩΡΟ ΔΕ ΘΑ ΒΡΩ
ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΛΑΘΩ
ΔΕ ΖΗΤΑΩ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΑ
ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΜΑΜΑ
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ .


ΞΩΤΙΚΟ 5

ΟΡΜΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΕ Η  ΛΥΣΗ .
ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΘΑΡΑ
ΠΩΣ ΦΤΑΝΕΙ Η ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ
ΤΟ ΦΟΒΟ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ .
ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΒΟΗΘΟΥΣ
ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ
ΔΩΡΑΚΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝΕ
 ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΕΡΙΑ .
ΣΤΕΝΕΨΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ
ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ .

Μουσική Νο 7
Μπαίνει η νύχτα κα τα αστέρια  χορεύοντας

ΝΥΧΤΑ
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΘΑΡΡΩ
ΚΙ ΗΡΘΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ ΕΔΩ
 ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΩΡΑ ΠΟΛΥ
 ΟΛΗ ΕΤΟΥΤΗ ΤΗ ΣΚΗΝΗ
ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
ΜΟΥ’ ΡΘΕ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΛΩΣΩ
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ
ΤΟ ΧΑΤΕ ΠΑΡΕΙ ΣΟΒΑΡΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΑΒΟΥΝΕ
ΕΦΕΤΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .

ΑΣΤΕΡΑΚΙ 1
ΝΥΧΤΑ ΑΦΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ
 ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΕΙΛΙΝΟΥ
ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ
 ΚΑΙ ΜΟΥΡΘΕ ΝΑ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΤΩ
ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ ΤΟ ΜΥΑΛΟ
ΒΡΗΚΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ

ΑΣΤΕΡΑΚΙ 2
ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ
ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΑΛΛΕΣ ΛΥΠΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΟ
 ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ
ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΣΟΥ ΤΩΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑ

ΑΣΤΕΡΑΚΙ 3
ΤΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ
 ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ
 ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΛΗΣΗ ΠΟΛΛΗ
ΑΝ ΕΤΟΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ
 ΔΩΡΑ ΘΑ ΧΕΙ ΦΤΩΧΙΚΑ
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑ
 ΘΑ ΧΑΡΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .


ΑΣΤΕΡΑΚΙ 4
ΙΣΩΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΗ
ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ
ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ
ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ
Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ
 ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ
ΟΠΟΙΟΣ Ν’ΑΥΞΗΣΕΙ ΘΕΛΕΙ
 ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ
ΘΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΛΙΓΑ
 ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΙ ΚΛΕΨΙΕΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ
ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΧΘΗΡΕΣ
ΘΑ ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ
ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ

ΟΛΟΙ « ΜΠΡΑΤΣΩΝΟΝΤΑΙ» ΚΑΙ ΛΕΝΕ

                                                 ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
ΚΙ ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ
ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ
ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΑΜΕ
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ

Μουσική Νο 8- ΤΡΑΓΟΥΔΙ

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ




ΤΟ ΛΙΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ 

ΝΟ ΜΟΝΕΥ.....
ΑΦΗΓΗΤΕΣ

ΤΑ ΞΩΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΕΑ


Η ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΙΝΑ
 Ο ΑΗ- ΒΑΣΙΛΗΣ


Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΤΟ 2012 ( ΠΡΟΦΗΤΙΚΌ???)

ΝΕΡΑΪΔΕΣ


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 


Η ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 



ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ" ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ  
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΚΑ ΕΥΗ


Όλα τα κουστούμια των παιδιών είναι από το βεστιάριο του σχολείου μας που με πολύ κόπο
έφτιαξαν η κα Κατερίνα και η κα Γιούλα . Σας ευχαριστούμε!!




102 σχόλια:

  1. Μπορεις να κατεβασεις ενα προγραμμα που λεγεται Format Factory download (στο google)και να μετατρεψεις το αρχειο wma σε mp3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ. ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό μπράβο σας!!!Πέρυσι έκανα την κρίση, φέτος που τραβάει ακόμη μάλλον θα το κλέψω!!!!!!!!Σ΄ευχριστούμε πολύ!!@!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ καλό μπραβο σας!!!!!!Μου αρεσε πολύ και ισως το χρησμοποιήσω......!!!Ευχαριστουμε πολυ...Μηπως θα ηταν ευκολο να μας λεγατε αν εχει συγκεκριμενη μουσικη και που μπορουμε να τη βρουμε?? Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ΄ευχαριστούμε πολύ. Μουσική επένδυση έβαλα εγώ. Αν θέλεις στείλε μου το μαιλ σου να στη στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν ειναι ευκολο να μου στειλετε και εμενα την μουσικη γιατι εβαλα αυτο το θεατρικο και θελω να παρω μια ιδεα το mail
      mail@nip-melan.kyk.sch.gr

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αν μπορείτε ,θα ήθελα κι εγώ να μου στείλετε τη μουσική τώρα που πλησιάζουν τα Χρίστούγεννα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Το mail μου είναι andromachig@gmail.com

      Διαγραφή
    4. Πολύ όμορφο το θεατρικό και-καλώς ή κακώς-...ακόμη επίκαιρο!! Έχει υπέροχα νοήματα και πιστεύω θα μιλήσει στις καρδιές μικρών και μεγάλων! Το επιλέξαμε για την φετινή μας γιορτή και ψάχνουμε τη μουσική! Θα μπορούσες να μας στείλεις τις επιλογές σου να πάρουμε μια ιδέα; tinadamidou@gmail.com Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

      Διαγραφή
  6. Το mail ειναι evantheod9@gmail.com.Για να εχω μια ιδεα περιπου τι ακουσματα εχει.Ευχαριστω παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ ενδιαφέρον θεατρικό και πολύ επίκαιρο !! Πολλά μπράβο !!!
    Μήπως θα μπορούσατε να μου στείλετε τη μουσική επένδυση ?
    Ευχαριστώ πολύ :)
    Το mail μου είναι stergianipap@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είναι εύκολο να μου στήλεις την μουσική επένδυση στο email μου sk06129@yahoo.gr Συγχαρητήρια για αυτό το υπέροχο θεατρικό.

      Διαγραφή
    2. Θα μπορουσες να το στειλεις και στο δικο μου? sofoulafafa@yahoo.gr. Πολύ όμορφο το εργο!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα! Έχω αναλάβει τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή και ψάχνοντας για σκετσάκια ξεχώρισα αυτο!Μου άρεσε παρα πολύ.Έχει βρει κάποιος μουσική!!? Θα την εύκολο να μου τη στειλετε!? Tο μαιλ μου ειναι: oreblag@hotmail.com
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου!!!!!!!!Πραγματικα πολύ ωραία ιδέα.Ακόμα πιο επίκαιρη φέτος.Του χρόνου ο Αι - Βασίλης φαλίρισε θα ανεβάσουμε.Αν δε σου είναι κόπος θα μου στείλεις κ εμένα τη μουσική?Το mail είναι:bovpan@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρα πολυ ωραια γιορτη και κυριως πολυ επικαιρη!!θα ηθελα αν μπορεις να μου στειλεις τη μουσικη.Το mail μου ειναι mariateloglou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο και με αισιόδοξο μήνυμα...!!!Θα το δανειστώ αν το επιτρέπεις!!! Αν μπορείς να μου στείλεις τη μουσική θα με διευκόλυνε....Σ'ευχαριστώ... το mail μου είναι themi65@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση!!! Να είσαι πάντα καλά...Σου εύχομαι μια Καλή κ δημιουργική χρονιά!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ...!!!!

      Διαγραφή
    2. Σε παρακαλω αν εχεις ακομη την μουσικη μπορεις να την στειλεις και σε εμενα στο email a_marina22@hotmail.com; Σε ευχαριστω πολυ...

      Διαγραφή
  13. ευχαριστω πολυ για την αμμεση ανταποκριση!!!η μουσικη ειναι πολυ καλη και αποφασισαμε να το παιξουμε κι εμεις φετος!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε ολους μας και του χρονου πιο κοντα στα σπιτια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πάρα πολύ ωραίo και περνά πολλά μηνύματα. Θα το δανειστώ κι έγώ αν το επιτρέπεις. Μηπως θα μπορούσες να μου στείλεις τη μουσική; Το mail μου είναι annita_pass@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο θεατρικό.Σκέφτομαι να το παίξουμε με τα
    πρωτάκια μου.Είναι εύκολο να μου στείλετε και μένα
    τη μουσική. Το mail μου είναι kyriakibas@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σας!! Υπεροχη δουλεια!!! Μηπως μπορώ να εχω και εγω την μουσική από το θεατρικό? Το μαιλ μου είναι nickygnaf@hotmail.com Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίζω να το έστειλα σε όλους. Αν ξέχασα κάποιον παρακαλώ κάντε τον κόπο να στείλετε ένα μνμ πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο το θεατρικό σου!!! Αν μπορείς στείλε μου την μουσική στο despina.p@cytanet.com.cy
      Νασαι καλά!!

      Διαγραφή
    2. Σε παρακαλω κει εγω αν μπορεις να μου στειλεις την μουσικη στο email a_marina22@hotmail.com.. Ειναι τελειο και θα το κανουμε και εμεις φετος!!!!! Σε ευχαριστω πολυ!!!!

      Διαγραφή
    3. τελειοοο. και εγω θα ηθελα τη μουσικη.ευχαριστω. kbotzoli@yahoo.gr

      Διαγραφή
    4. Τέλειο το θεατρικό . Θέλω κι εγώ τη μουσική. Το email μου είναι elli1310@hotmail.com Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  18. Πολύ καλή δουλειά. Αν είναι δυνατόν στείλτε μου την μουσική στο e-mail : bassi08@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ καλή δουλειά. Αν είναι δυνατόν στείλτε μου την μουσική στο e-mail : bassi08@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά σας!Θα ήθελα κι εγώ τη μουσική επένδυση του θεατρικού σας.Σας ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές email: mloukian@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία δουλειά! Αν είναι εύκολο θα ήθελα κ εγώ τη μουσική στο: xarastamatiadou@yahoo.gr ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άριστη δουλειά. Θα ήθελα και εγώ την μουσική στο christosgeromoschos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία δουλειά! Αν είναι εύκολο θα ήθελα κ εγώ τη μουσική στο: Moshpapa21@yahoo.gr ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ωραίο θεατράκι! Μπορώ σας παρακαλώ να έχω και εγώ την μουσική υπόκρουση; Το email μου ειναι a_marina22@hotmail.com . Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραία δουλειά! Μπορώ να έχω και εγώ τη μουσική; Το e-mail μου είναι: pit_ion@yahoo.com
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 2013 προς 2014 και επειδή η κρίση συνεχίζεται, η παράστασή σας συνεχίζει να είναι το ίδιο, κι ίσως κι ακόμη περισσότερη επίκαιρη! Θα μπορούσα κι εγώ να έχω τη μουσική υπόκρουση; Συγχαρητήρια για τη δουλεία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΑΡΙΑ ΠΑΣΧΟΥ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013: μπορειτε να μου το στειλετε στο mpasxou@gmail.com και τη μουσικη θα ηθελα ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΑΡΙΑ ΠΑΣΧΟΥ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013: μπορειτε να μου το στειλετε στο mpasxou@gmail.com και τη μουσικη θα ηθελα ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κι εγώ θα ήθελα την μουσική επένδυση του θεατρικού! Πολύ ωραιο είναι!!Το mail μου είναι lnadia83@hotmail.com!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. θα ήθελα σας παρακαλώ κι εγω τη μουσική του θεατρικού
    sotia_demetriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. θα ήθελα σας παρακαλώ κι εγω τη μουσική του θεατρικού
    Το mail μου είναι xtsiga@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ επίκαιρο.Θα ήθελα σας παραξαλώ κι εγώ τη μουσική του θεατρικού.Το mail μου είναι trigeorgo@gmail.com.ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν είναι εύκολο θα ήθελα κ εγώ τη μουσική στο: vasilisvvv@gmail.com ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγχαρητήρια!!Μου άρεσε πολύ το θεατρικό σας.Αν είναι εύκολο θα ήθελα τη μουσική του στο:giannazaharaki@gmail.com Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ ωραία ιδέα, θα με ενδιέφερε κι εμένα για φέτος να το παίξω με τα νηπιάκια μου,και βέβαια θα με διευκόλυνε αν είχα και τη μουσική απένδυση. Το mail μου είναι: Chrisoulakan@hotmail.gr .Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΝ ΔΕ ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΣΕ ΚΟΠΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!! ΤΟ ΜΑΙL MOY EINAI : lenapapasta@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ μου αρεσε το θεατρικο,θελω για φετος να το παιξω με τα παιδια στην γιορτη μας.Θα ηθελα παρακαλω κι εγω τη μουσικη επενδυση του θεατρικου.Το mail μου ειναι: koula1966@hotmail.com.Eυχαριστω πολυ.

      Διαγραφή
  37. .....παρα πολύ καλο!!!Μπορείτe να μου στείλετε τη μουσικη? lar_dimitra@yahoo.gr.......Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Επειδή μπορεί να " ξέχασα¨" κάποιον , ή να μην πήγε από το δαίμονα του γιαχου , αν θέλει ας μου ξαναστείλει μνμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα με ξεχασες!Στειλε μου,σε παρακαλω,τη μουσικη....!Το mail μου ειναι koula1966@hotmail.com...Ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
    2. Μπορείτε να μου στείλετε τη μουσική στο email:
      katia-pap13@hotmail.com. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. Κι εμένα ξεχάσατε! Το email μου είναι: Moshpapa21@yahoo.gr. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    4. σε παρακαλώ μπορείς να μου στείλετε την μουσική στα παρακατω mail sofastokaki@gmail.com

      Διαγραφή
  39. το θεατρικό σου είναι πολύ ωραίο όσο και επίκαιρο. Μπορείς να μου στείλεις τη μουσική επένδυση;το email είναι: tsakonaa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ..ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ Ν Μ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ mariannagartzonika@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. παρα πολυ καλο και επικαιρο οσο δεν παει...κ εγω την ιδια ερωτηση θα σου κανω,μπορεις να μου στειλεις την μουσικη?Ευχαριστω! lenaxe@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καταπληκτικό και πάνω απ' όλα επίκαιρο...Θα ήθελα και γω τη μουσική επένδυση!mpistiola@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ επίκαιρο, μου άρεσε πολύ. Θα μπορούσα να έχω κι εγώ τη μουσική; Το e-mail μου είναι: gianna.pis@gmail.com. Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  43. Πολυ καλο το θεατρικό μηπως μπορεις να μου στείλεις τη μουσική; Το mail μου ειναι biliadimitra@gmail.com ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρυσούλα Κανελλοπούλου16 Νοεμβρίου 2013 στις 6:40 μ.μ.

    Μου άρεσε κι εμένα. Πολύ θα με διευκόλυνε αν είχα τη μουσική. Το mail μου είναι: chrisoulakan@hotmail.gr Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καλησπέρα οντως πολυ καλο το θεατρικό θα μπορούσα να εχω κι εγω τη μουσική; Το mail μου ειναι stjim63@gmail.com
    ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κι εγώ θέλω να το κάνω!!!! Αν μπορεί κάποιος να μου στείλει τη μουσική... mpourdas1@yahoo.gr
    Ευχαριστώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ - ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΕΞΗΣ mail : stavteo@yahoo.gr ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ! ΤΟ mail μου είναι:
    kleiob@gmail.com
    Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΧΡΗΣΙΜΗ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σας λόγια . Καλή επιτυχία στις γιορτές μας ή αλλιώς θεατρικά ΣΚΑΤΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχο και επίκαιρο θεατρικό! Μπράβο!!! Όπως και οι υπόλοιποι θα επιθυμούσα αν δεν σου είναι κόπος να μου στείλεις την μουσική! Το e-mail μου είναι το εξής : vasso_batziaka@hotmail.com Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων! Καλές γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μου άρεσε πάρα πολύ το θεατρικό αυτό και θέλω να το αλλάξω λίγο και να το κάνω με τα δεδομένα της κρίσης στην Κύπρο. Θα ήθελα κι εγώ τη μουσική για κάποιους από τους ρόλους μου. Το email μου είναι margarita_antoniou@hotmail.com.. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Melibo, στειλε μου σε παρακαλω τη μουσικη απο αυτο το ωραιο θεατρικο!!! Το mail μου ειναι koula1966@hotmail.com.Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Και εκεί που είμαι έτοιμη να πάθω εγκεφαλικό από το άγχος μου για τη φετινή χριστουγεννιατικη γιορτή , σας βρίσκω μπροστά μου ! Τέλειο το θεατρικό, όμως αν μπορούσατε να μου στείλετε και τη μουσική θα σας ήμουν πραγματικά υπόχρεη. Το mail μου ειναι marilia_flo@yahoo.com Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  55. Ανωνυμος 20 Νοεμβριου 2013
    Υπέροχο.Ευχαριστουμε για την ωραια ιδέα.Θα ήθελα κι εγώ τη μουσική. Το mail μου είναι spitzou@web.de Eυχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ. ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ. ΤΟ mail μου είναι: maria.papag3@gmail.com Ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. κ εμένα με ξεχάσατε!εάν μπορείτε να μου στείλετε τα τραγούδια ή να μου πείτε περίπου τι βάλατε,το e-mail μου ειναι karampelaxr@gmail.com.ευχαριστώ εκ των προτέρων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μου αρέσει πολύ. Να τολμήσω να ζητήσω και γω τη μουσική; το e-mail μου είναι anasger@yahoo.gr Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την μουσική!Με διευκόλυνες παρά πολύ!Καλά χριστούγεννα κ να είσαι πάντα τόσο δημιουργική!! από karampelaxr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μου άρεσε πολύ.Τολμώ να ζητήσω και εγώ τη μουσική στο ngliaras1@gmail.com.Eυχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τα καλά σας λόγια . Καλές γιορτές με υγεία και δημιουργικές στιγμές με τα παιδιά μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εξαιρετικη δουλεια! Τα θερμα μου συγχαρητηρια για τη συγχρονη προσεγγιση του θεματος της κρισης και απο την παιδαγωγικη πλευρα! Σας παρακαλω αν σας ειναι ευκολο να μου στειλετε και εμενα τη μουσικη στο mail μου! dibanteka@yahoo.gr Σας ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πολύ όμορφη διασκευή...Απίστευτή δουλειά...Μπράβο....!!!!Το επέλεξα και εγώ φέτος!!!Αν είναι εύκολο θα ήθελα και εγώ τη μουσική στο mail vasovav@msn.com. Ευχαριστώ πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλημέρα , εξαιρετική δουλειά , σκέφτομαι να την επιχειρήσω. Σε παρακαλώ στείλε μου την μουσική στο mail zaxou_virg@yahoo.gr
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Πολύ όμορφη γιορτούλα!!! Συγχαρητήρια....Θα μπορούσα και γω να έχω τη μουσική σε παρακαλώ στο chrisa.kat@hotmail.com αν δε σου είναι κόπος; Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΣΤΟ mentas0@otenet.gr ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Συγχαρητήρια για την όμορφη και επίκαιρη γιορτή σας. θα ήθελα να την ανεβάσω στο νηπιαγωγείο μας και θα σας ζητούσα και εγώ την μουσική της παράστασης . Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλά Χριστούγεννα. Το email μου είναι tsotskouev@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Σας ευχαριστώ πολύ όλους . Τα έχω στείλει τα κομμάτια αλλά μπορεί να μην τα έχετε λάβει . Στείλτε μου μνμ στο rinimeli@yahoo.gr. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ;tserkintzelikse@gmail.com,ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Όμορφη πλοκή και πολύ καλή δομή ρόλων. Αν δεν είναι κόπος, θα 'θελα και γω τη μουσική : nickrasel13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά...είναι εύκολο να χουμε κ εμείς τη μουσική; Ευχαριστούμε προκαταβολικά...giterkat@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Φανταστική δουλεία..Μπράβο σας!Μπορούμε να έχουμε κι εμείς τη μουσική εάν είναι εύκολο;Ευχαριστώ προκαταβολικά
    Lemi20@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Θα ήθελα και εγώ τη μουσική αν είναι εύκολο...
    mirtaky@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Απλά εξαιρετικοί! Απ' ότι καταλαβαίνω πρεπει όλη μέρα να μην κάνεις τίποτ' αλλο και να στέλνεις μουσική! Αν έχεις την καλοσύνη, μπορείς να το στείλεις και σ' εμένα στο email μου estelina_bar@yahoo.gr? Σ' ευχαριστώ για το χρονο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Είναι εύκολο να μου στείλεις τη μουσική του θεατρικού στο mail μου efidoulia@yahoo.gr Είμαι εκπαιδευτικός και ενθουσιάστηκα με το έργο!!! Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ειναι παρα πολυ ενδιαφερον εργο! συγχαρητηρια!!! ειμαστε ενας συλλογος απο την ναξο και θα θελαμε και εμεις την μουσικη για να το παιξουμε με τα παιδια του χωριου μας!! σας ευχαριστουμε πολυ!!! το e-mail μας ειναι minnie030707@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τέλειο φέρνει γέλιο στα παιδιά . ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ SOS
    mail fmpjmm2001@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Θα ήθελα κι εγώ τη μουσική για το θετρικό μιας και το επέλεξα για τη φρτινή γιορτή των Χριστουγέννων.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.andromachig@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΠΡΑΒΟ!ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟ.ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ,ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΜΠΟΡΩ Ν ΑΤΟ ΚΑΝΩ ΦΕΤΟΣ ΑΥΤΟ.ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ:m.psatha2@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ...
    frosso@freemail.gr ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Θα ήθελα κι εγώ σας παρακαλώ τη μουσική στο sophiafourkalas@gmail.com Eυχαριστώ προκαταβολικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Συγχαρητήρια για την πολλή όμορφη γιορτή σας! Θα ήθελα κι εγώ τη μουσική αν γίνεται. Στείλτε μου αν μπορείτε τους τίτλους των κομματιών και θα τα γράψω από το you tube. Το email μου είναι rigani68@gmail.com .Ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Σας ευχαριστώ όλους και εύχομαι καλή επιτυχία στην αγιοβασιλιάτικη ...κρίση . Λυπάμαι αν ξέχασα να στείλω τη μουσική σε κάποιον . Μη διστάσει να μου ξαναστείλει μνμ. ΚΑΛΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.